Hotel Lahnerhof , Sterzing / Vipiteno, Italië, Tirol

4 augustus 2019 - Sterzing, Italië

Op 4 augustus kwamen we aan bij ons mooie hotel in Sterzing/ Vipiteno waar we na het inchecken bij het hotel  , Max Verstappen hebben gekeken en voetbal 🤣

Op 5 augustus zijn we ‘s morgens gaan winkelen in het plaatsje Vipiteno wat een schattig kleine oude dorpskern heeft waar je lekker kunt slenteren, ‘s middags hebben we de auto gepakt en zijn we over de oude Brennerpas naar Innsbruck gereden waar we de oude binnenstad hebben bekeken

Op 6 augustus zijn we heel vroeg gaan ontbijten om daarna richting Verona te rijden , eenmaal daar aangekomen hebben we tickets gekocht voor de hop on hop off bus en hebben we de 2 routes met de bus gereden zodat we in ieder geval alle bezienswaardigheden van Verona konden zien, op het grote plein bij de Arena hebben we s middags wat gegeten en zijn we aan het eind natuurlijk nog even naar het huisje gelopen waar Julia altijd op haar balkon stond te wachten op haar Romeo ❤️.

Op 7 augustus hebben we rustig aan gedaan want er stond ons weer een lange reis huiswaarts te wachten dus hebben we een prachtige Kerk in Vipiteno bezocht, en de  Jauffenpas gereden, om daarna onze koffers te gaan pakken om 8 augustus weer huiswaarts te keren .