Hotel Lamm , Tarrenz, Oostenrijk, Tirol

28 juli 2019 - Tarrenz, Oostenrijk

Op zondag 28 juli zijn we ‘s-morgens vertrokken rond 7 uur richting Oostenrijk, na een reis van 11 uur kwamen we aan bij ons hotel Lamm in Tarrenz, onderweg reden we langs het circuit Van Hockenheim waar Max Verstappen later die dag als 1ste zou eindigen 🥇🏆. Na het heerlijke avondeten zijn we vroeg gaan slapen

29 juli zijn we in Imst met de kabelbaan omhoog gegaan voor een prachtig uitzicht op 2076 meter hoogte, we hebben een heerlijke Apfelstrudel op met vanillesaus en daarna zijn we naar Reutte gereden waar de Highline179 hangt dit is de langste hangbrug van de wereld, hij is 405 meter lang en verbind het kasteel Ehrenberg aan de ene kant van het dal met Fort Claudia aan de andere kant , hij bungelt 114 meter boven de grond, je hebt er echt een spectaculair uitzicht ( behalve Ruud want die heeft hoogtevrees maar hij is heel stoer want hij heeft zowel de heen als de terugweg de hangbrug gelopen 👍🏻) .

Op 30 juli hebben we de Silvrettapas gereden ook wel bekend als de Bielerhöhe dit is een 2032 hoge bergpas deze pas bevat 34 haarspeldbochten , op de terugweg zijn we even door Lech gereden langs Gasthof Post waar de Koninklijke familie in de winter verblijft

Op 31 juli was het weer wat minder en hebben we maar liefst 4 landen doorkruist , Oostenrijk waar we verblijven , Duitsland waar we in Hohenschwangau 2 kastelen bezochten slot Neuschwanstein welke als voorbeeld dient voor het kasteel van Doornroosje en slot Hohenschwangau , daarna zijn we doorgereden naar Garmisch Partenkirchen om de Grosse Olympiaschanze te bezoeken, vervolgens zijn we naar Nauders gereden en omdat er een ongeluk was gebeurt werden we omgeleid via Zwitserland, daarop besloten we om ook nog even Italië in te rijden naar de Reschensee waar een kerktoren boven het water uitsteekt, deze kerktoren is het enige wat is overgebleven van het stadje Graun , dit stadje is onder water gezet omdat er een meer moest komen voor een stuwdam